16 april 2012

Floriade neemt extra personeel in dienst

Innovatoren Floriade 2012De organisatie van Floriade 2012 heeft besloten 10 extra werknemers in dienst te nemen om de grote vraag naar tickets en online-boekingen bij te kunnen houden. De afgelopen week is gebleken dat de vraag zo groot is geworden dat zelfs in de meest positieve scenario's die vooraf bedacht zijn hier geen rekening mee is gehouden.  

De aanvragen van groepsbezoeken uit het buitenland zijn meer dan boven verwachting. Maar ook de sales in Nederland overtreft alle verwachtingen. De werknemers zijn inmiddels geselecteerd en gaan de komende dagen aan de slag. 

Vraag naar kaarten en seizoenspassen is enorm

Paul Beck, algemeen directeur Floriade 2012: "We zijn meer dan tevreden als we de eerste 10 dagen evalueren. Vooral de vraag naar kaarten en seizoenspassen is enorm. Het was dus noodzaak het team uit te breiden zodat iedereen snel geholpen kan worden. Daarnaast worden elke dag honderden bezoekers bevraagd naar hun bevindingen na een dagje Floriade of mensen vullen bij thuiskomst een enquête in.

Bezoeker waardeert Floriade met een 9 als rapportcijfer

De cijfers na de eerste 10 dagen zijn erg goed. De bezoeker waardeert een bezoek aan de Floriade met maar liefst een 9 als rapportcijfer. En 90 procent geeft aan de Floriade aan te bevelen aan vrienden en/of familie. Daar mogen we heel erg trots op zijn. Deze hoge waardering komt zelden voor in onze branche. Een groter compliment aan de mensen die werkzaam zijn op het park is er niet", aldus Paul Beck, algemeen directeur van Floriade 2012.